Szanowni Państwo,
W związku z awarią w budynku Biura Rady Doktorantów, uprzejmie informujemy, iż Biuro będzie pracowało zdalnie w dniach 28.12 – 31.12.2022r.
Dokumenty do Komisji Budżetowej UG w formie papierowej można pozostawić w Portiernii Starego Rektoratu przy ul. Bażyńskiego 1a z dopiskiem – Imię i nazwisko „Komisja Budżetowa” Biuro Rady Doktorantów UG
Dokumenty w formie elektronicznej można przesyłać jak dotychczas na adres : kbrd@ug.edu.pl
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu : 58 523 23 69
oraz mailami:
dr Piotr Zieliński – piotr.zielinski@ug.edu.pl – Kierownik Biura
Kacper Wiśniewski – kacper.wisniewski@ug.edu.pl – Referent Administracyjny
a także pod ogólnym adresem mailowym: rada.doktorantow@ug.edu.pl
Za utrudnienia przepraszamy.
Biuro Rady Doktorantów UG